zynpknt Bu ana kucağı çok mu iyi bişey ben almadım bundan ama çok mu kullanışlı acaba kullananlar kesin al diyor musunuz??
SM5534 zynpknt Benim kardeşim bundan kullandı baya ,bende 1 ay önce doğum yaptım bende bundan aldım ama daha kullanmaya başlamadım memnuniyet bence göreceli ya elektriklilerden memnun olanda var olmayanda yorumlara bakarak bende oyuzden bundan almıştım
Yazmelegi_ zynpknt ben bunun yatacak şekilde olanını almıştım görsel ekleyim bakarsınız ben çok memnundum
KumpirsMom zynpknt araştırdığım kadarıyla motor becerlerine çok iyi geliyormuş kendi kendine sallanabilmesi dik pozisyonda durduğu için mekanı keşfetmesi ki bence bu özelliği bebeği iş yaparken sakin durmasındada etkili olabilir elele markasından almayı düşünüyorum 1300₺ düşmüş tabi birde elektriklisinden istiyorum bakalım 🥹🤣
Cihangir09 zynpknt bu benim elim ayağım resmen kesinlikle alın. Bizdeki mamma marka çok memnunuz kızım bütün gün bunda diyebilirim
zynpknt SM5534 ya ben bikere sipariş verdim ama çok havada duruyo gibi geldi bide bebek oturuyo pozisyonda gibi geldi iade ettim ama her yerde karşıma çıkıyor instada falan bilemedim
SM5534 zynpknt valla kardeşim 2 çocuğundada kullandı ama bunlar kademeli ayarlanıyor diye biliyorum elektriklilerden memnun olmayanda olunca bizde direk bundan aldık eşim elektrikliden alalım dedi bende kısa kullanılıcak diye pahalı almaya gerek yok diye bundan almıştım sizin bebeğiniz nekadarlık acaba
hanimiys zynpknt aslında öyle duruyor ama bebeği koyduğun zaman ağırlığı ile iniyor aşağı ve kademeli diye biliyorum bana sorarsanız kullanışlı
Hayat0504 Mama marka kullanıyoruz ilk oğlumu 1,5 yaşına kadar yatırdım uyutmak için kullandım hep şimdi ikincisinde kullanacağım baya sağlam
zynpknt Yazmelegi_ ona da bakayım ☺️ Evet bende bundan aldım ama max 9 kg diyor 3-4 aydan fazla pek kullanılmıycak gibi sonra hareket istiyceği için bu tarz bişry alsam mı diye düşündüm bide her yerde görünce ☺️
zynpknt SM5534 benimki henüz doğmadı😂 elektrikli de almadım normal anam babam usulü bi ana kucağı aldım ama 9 kg sınır diyo
SM5534 zynpknt 🥰🥰 zaten çok uzun sürece kullanılmıyor daha doğrusu bebekten bebeğe değişiyor benim evim çok büyük değil diye de elektrikli almadım birde bazı çocukları durmuyormuş içinde ağlıyormuş oyuzden sizin resimdekinden aldım en azından denerim dedim
hanimiys zynpknt motor gelişimi için iyi aslında ben sanırım 2 aylıkken kullanmaya başlamıştım hatta oğlum o kadar hopluyordu ki kırdı sıpa şimdi ikinciye hamileyim yenisini alcam
zynpknt hanimiys bende şimdilik normal ana kucaklarından aldım eski usül de bakalım 2-3 aylık olunca karar vereyim en iyisi hiç olumsuz bişey yok burda da☺️
hanimiys zynpknt tercih meselesi tabi ama hoşlarına gidiyor yemek masanızda size eşlil ediyorlar falan etrafı izliyorlar