gamseliii 38+6 gebeyim, 1 saattir 8-9dkda bir karnım kasılıyor ama ağrı yok çok. Geçen hafta nstlerim 100ü gördü, dogum böyle mi baslıyor ağrısız sancıyla?
Mylittlemoon Kasilmada agri olmasi sart degil dusa girip cikin dinlenin isterseniz gecmezse ve duzenli ilerliyorsa dogum olabilir
gamseliii Mylittlemoon ya benim sürekli her gece kasılıyor 10 dk arayla duş alsam da kasılıyor ama doğum olmıyor sabaha geçmiş olıyo😂
Ceku256 gamseliii benim tecrübem yok ama hem üste çıksın diye yazayım hemde şunu söyleyim annem de bizi hep sancısız doğurmuş. Sadece kasılmayla doğum başlıyormuş. Biraz suni sancıyla destekliyormış kolay ıkınsın diye. Sana da sağlıklı kolay doğum diliyorum❤️