Nalannnnnn Normal olmadığını duydum. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Ne gibi sorunlarla karşılaştı ? Normalde böyle olmuyordu. İlk defa başıma geldi. Tabi ki bir teşhis koymanızı beklemiyorum sadece başınıza geldi mi böyle bir şey biraz tedirgin oldum.
Nalannnnnn Anneoluyorumm00 daha önce de gittim çok sık regl olduğum için. kanser için iki test yapacağım dedi bir şey çıkmadı. Şimdi de böyle olunca tedirgin oldum çok fazla stresten olur mu acaba
Anneoluyorumm00 Nalannnnnn oda olur canım stres aşırı etkiler bende normalde 25 27 günde bir olurum bi ara aşırı stresliydim 15 günde adet oldum düşün, hormnlardan olablir de bilmiyorum