kızlar gebeliğimin 16+5 günündeyim . İlk gebeliğim bu arada . ilk hareketini 14 haftanın sonunda hissetim bir kaç gündür daha aktif hissediyorum . Elimi göbeğimin üstüne bırakınca anlıyorum diğer türlü pek hissedemiyorum neyse asıl sorum kızlar az önce hafif parmağımla göbeğime bastırdığım da bebeğimin kalp atışını hissediyorum tekme falan değil bildiğiniz kalp atışı . Korktum bu normal mi sizce yaşayan varmı ??