Kızlar 2 yaşında bir çocuğum var haliyle sendrom k vs derken bazen ben de istemsizce çığırımdan çıkıyorum biliyorum saçma olacak ama iki kaybım olduğu için havadan uçan tozdan nem kapıyorum şuan gebelik düşünüyoruz dünü değerlendirdik bugün pik pike yakın da olabiri gördüm vs bazen anı yukselme sinirlenmelerim oluyor herhangi birşey olur mu tutunmaya engel vs çok özür dilerim belki saçma ama çok korkuyorum 🥺