Bir-anne21 Kızlar 29+3 üm yürürken rahim ağrısı var bu normal mi yada çok yorulunca ağrıyor genelde hafta değişimlerinde oluyo bugün de tetenozun 2. Dozunu oldum birde kan aldılar ekstra bi ağırlık hissediyorum ama çok yürüyemiyorum 10 kilo aldım artık ekstra yoruluyorum ama bu rahim ağrısı aklıma takıldı
Anneoluyorumm00 Bir-anne21 ilk hamileliğimde değilde ikincisinde benimde çok ağrıyordu kasiklara doğur da atıyordu, bende hep acabaa erken doğum falan mi olacam dedim neyse ki bi sıkıntı olmadı, bence agirlastiğinjz için öyle oluyordur ,tabi doktoruna da sor bir