Pemberuya Kızlar bu normal mi bilmiyorum sürekli büyük tuvaletini yapıyor 20 aylık Şuan mesela sabah kalkınca yapıyor kahvaltı sonrası yapıyor uyuyor uyanıyor öğlen yapmış oluyor yemek yiyor yapıyor gece yatmadan yapıyor 4-5 kez falan sanırım 🙄
deniz_95 Pemberuya metabolizması hızlı demek ki. Kilo alımında sorun yoksa eğer endişe edilecek bir şey yok.
Oznurrr007 Pemberuya Benim kızımda 1 haftadır aynı durumdayız 28 aylık birde kilo aldırmaya çalışıyorum ☺️ama imkansız sanırım aşırı hareketli olduğu için öyle olduğunu düşünüyorum bende
Oznurrr007 Pemberuya Maşallah kilosu iyi sen hiç kafana takma kabızlık çekmesinden daha iyi ☺️ kızım zayıf bana göre. 13 kiloydu yaşına girince hastalanınca kilo kaybı yaşadık şimdide aldırmaya çalışıyorum güzelde yiyo aslında aslında ama 12.800 gramdan yukarı çıkaramıyorum durdu resmen
MinikBrokoli Ayyy yiyor ki yapıyor canım 😂 benim kızımda bir günde tüm öğünlerini yiyince güzel yapıyor ama öğün atlayıp yemezse su ile geçirtirse yada minik bi meyve çikolata parçası 😅 o zaman yapmıyor 😂 anlıyorum ki güzel beslenmedik 😂