mrp2023 bnm bu ikinci evliliğim ilkinden iki tane cocugum war eşimin ilk ewliliği oyuzdn cocuk istiyorz bnm bütün taramalar rahim filmi falan herşey temiz gebeliğe engel bi durum yok ama düşük olunca we bnm yaşım 36 artk yaştan dolayıda tüp bebek yapalım beklemeyelim dedik ilki düştü doktorda rahme çizik atalım daha etkili sonuç elde ederiz dedi oyuzdn bu ay yapacaklar