Krystal Anneonlime616 İlk öğrendiğimde bana da alttan baktılar. Tedirgin oldum hatta sordum doktora zararı olur mu bebeğe diye. İnan zararı olsa asla yapmam ben bunu dedi. Çok şükür bişey de olmadı. 16.haftaya giriş yaptık 🧿😊
Nessee34 Endişelenmeyin doktorlar risk olusturacak bırsey yapmazlar ben ilk kalp atısını vajınal bakılmıstı
Tazegelin12 Anneonlime616 3. Gebeliğim hepsınde ilk zamanlarda son zamanlarda alttan bakıldı bi sıkıntı olmadı şükür
aydinecemm Anneonlime616 hiçbir sorun olmaz ben 4-5 aylık olana kadar hep alttan muayene oldum kanamam olduğu için