Siyajin Tazeanne74 merhaba bizimde son tarih 17 Mart ilk gebeliğiniz mi ben biraz korkuyorum da zaman azaldıkça korku artıyor
Tazeanne74 Siyajin 2.doğumum olacak ne kadar korksakta streste yapsak en güzeli aylardır beklediğimiz bebeğimize kavuşacağız 💗
Girlmama Tazeanne74 o kadar hazırlık yapmıştım daha bebişimin kıyafetleri kargodaydı kaldım böyle şuan
Girlmama Tazeanne74 hayır doğumu durduracaklar çünkü tam alınması gereken gün 14 mart olarak hesaplandı bizim sat değiştirildi tabi gelecekse de yapacak bir şey yok
Tazeanne74 Girlmama geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütsün ömrü uzun bahtı güzel olsun 😊 ayyyy benim kızımda keşke bugün doğsaydı💓😊
Tazeanne74 AylyaAhmd_2 vardır vakti saati canım sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsin paşa 🧿 seni de fazla bekletmesin annesi ♥️🦋