KLORAKHANIM Kızlar benim eşimle uyuşmazlıgım var ilk hamileligimde igne yapıldı ama bebegim benim kan grubumdan zaten fakat 2. De belirtmem gerekiyor mu yine
CihanEge KLORAKHANIM yine belirt canım. Bazen doktorlarda unutabilir. 28.haftada iğne yapılıyor zaten
Anneoluyorumm00 KLORAKHANIM ikincidede söyle, zaten seni takip eden doktor soruyor her türlü de ne bilim unutur falan ondan
KLORAKHANIM zynpknt CihanEge Anneoluyorumm00 Yazmelegi_ Çok teşekkür ederşm hanımlar benim için önmemli bi bilgiydi, iyi ki varsınız 🥲💝