Bas00 Arkadaşlar yürümekte güçlük cekiyorum kasigim çok agryor ayni zamanda gazda çıkarıyorum sürekli gaz sancısımi bu acaba bebegin hareketlerinde bi sıkıntı yok çok sukur nedir bu yardımcı olun lütfen birden oldu
cakethesel Bas00 Bi yazıda okumuştum sol kasıkta olan ağrı,sancı gaz sancısıdır diye.Özellikle dikkat ediyorum ne zaman gaz yapacak şeyler yesem sol kasığımda ağrı sızı olur.
bade25 Ben 28e gircem ama bir ay önce ve bi kaç gün önce yaşadım bu dediklerinizi şu anda da hafifçe var. Doktora gittiğimde idrar tahlili yapıldı enfeksiyon çıktı isterseniz bi tahlil verin sizin de enfeksiyon olabilir
Bas00 bade25 enfeksiyon gibi değil canım sol kasigimda birden oldu sancı gibi sürekli gaz çıkarma isteğim var gaz sancisimj acaba diye supheendjm
bade25 Bas00 benim böyle idrara çok sıkışık olursun ya artk kaşıkların ağrır öyle bir ağrıydı. Geçmezse yine de bi doktora gidin bence 💖