Leyla00q Merhaba bugün kaza yaptığımız için beni ntsye soktular içim rahat etmedi kendi doktoruma kontrole gittim bı sorun gözükmüyordu ama şimdi iç çamaşırımda ıslaklık oluyor aminyon sıvısı sızıntısi olsaydı doktor anlarmidi
YouAreMySunshine Leyla00q Amniyon sıvısı olduğunu anlamak için bir test yapılıyor o test yapılmadan %100 emin olmak imkansız