Yesilev canım öncelikle hayırlı olsun, ikiz betaya göre bilinmiyor bence keseden bilenen bir şey benim de az çıktı mesela muhtemelen geç döllenme senin de normal bir döllenme oldugu için öyle yüksek çıkmış olabilir herkeste değer farklı farklı çıkıyor