MinikMucizem____ Arkadaşlar Bugün en geç regl olmam gerekirdi ama olmadım, dünden beri kahverengi leke geliyor bugün iki farklı test yaptım hafif silik çizgi çıktı hamile olabilir miyim bu durumu yaşayan var mı, aşırı derecede kasık ağrım var iki gündür
269522 MinikMucizem____ silik çizgi varsa olabilirsin kan verip doktora görün bence riske atma canım belki progestan falan verir lekelenme olduğu için
1oglanannesi MinikMucizem____ yerlesme kanaması bence bazı insankarda günlerce az az gelir kahve rengi bazl arkadaşlarımda böyle oldu gebe olduklarını ögrendiler en iyisi kan ver
Kubra001111 MinikMucizem____ kan verin hende kahverengi leke sonrası öğrendim hamile olduğumu bende de çizgi köyü çıkmıştı adetim 10 güne yakın sökülmesi her gün az az kahverengi leke gelmişti
MinikMucizem____ 269522 Lekelenme riski bir durum anladığım kadarıyla değil mi, şuan hiç bilmiyorum ne olacağını ne yaşayacağımı, korkuyorum açıkcası
kedimiyavdedi MinikMucizem____ testlerin pozitif görünüyor. Lekelenmeler için kan verip doktora görünmeni öneririm. Yerleşme kanaması da olabilir , kimyasal gebelikte olabilir ben iki kere yaşadım onlarda öncelerde lekelenmeler oluyordu.
1oglanannesi MinikMucizem____ onu ben doktor degilim bilemem ama arkadaşında görmüştüm yinede doktora görün istersen
Busranur_mnts MinikMucizem____ doktorun değerlendirmesi lazım kan sonucunu görmek lazım acile gidin gebeliğimi öğrendim lekelenmem var diyin betaya da bakarlar belki doktora da çıkarsın
Busranur_mnts testte belli oluyoe silik sayılmaz ama değeri yüksek değildir acilden kan verin yarın sabah testi tekrar yapın koyulaşma olacak mı bakın değer yükseliyor mu düşüyor mu anlarsınız