Zeyn2203 29 Ocak da doğum yaptım anne yanı daha kullanışlı park yatak derin oluyor uyku sersemiyken eğilmek kalkmak “2 saatte bir birde” bana zor geldi anne yanını daha aktif kullanıyorum büyüyünce oyun alanı gibi de park yatağı kullanıcam ya da yatılı misafirliklerde falan birde park yatak çok mesafeli oluyor bebekle anneyle direkt temas emzirip hemen yerine koyma gibi eylemler için anne yanı ideal ama tabii ki en güzeli direkt annenin yatağı “ezme riskiniz yoksa güveniyorsanız” sağlıkla gelsin bebiş 🤍