Beril16 Kızlar merhaba, 30+3 teyim. Bebek makat pozisyonda duruyormuş. Sizce ne zaman döner? Sizin kaçıncı haftada döndü 🫶🏻
seyma0661 Beril16 38+4 olduk hala dönmedi onun için 39un içine sezeryan günü aldık. Ama sizin daha vaktiniz var 36-37ye kadar bekleyin derim
Berivanvv Benimki doğum sancılarım olduğunda dönmüştü.hatta başta çok korkmuştu dönmezse beni sezeryana alırdı diye ama çok şükür sancılarım başladı gün donmustu
nurkarakass Beril16 bugün doktor kontrolümüz vardı, 32+5teyiz. çok şükür baş geliş dedi doktorumuz 🥺🥺 ama ben döndüğünü falan asla hissetmedim çok tuhaf herkes bebeğin döndüğünü çok acı çekerek hissettiğini söylüyo 🤔