elifseda53 Selammmm kızlar bugun kargom geldi aşırı derecede begendım herşey var hemen hemen içinde post acanlar ıcınde paylasmak ıstedım aldıklarını😅🤩 nasılllar bebegımın ceyizi 🧿
nurkarakass elifseda53 rabbim güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah 🥺❤️🩹 büyük beşik tercih etmediniz mi peki yoksa ahşap anne yanı şeklinde mi aldınız?
nurkarakass elifseda53 bence de yeterli ya simdi her seye farklı şey çıkarıyorlar. benim de koyacak yerim yok diye park yatak aldım kolayca kaldırabilmek için. belli yaştan sonra direkt bazaya yatıracağım 🤷🏻♀️
elifseda53 nurkarakass valla park yatak hediye geldı ama hıc kullanışlı degıl bence bende hediye ettim başkasına