Kızlar merhaba, son adet tarihim 29 ocak. Hamileliğimi erken gebelik testi ile 27 şubatta öğrendim. Sonra kan vermeye gittim. Bütün kanları aynı yerde verdim. Sadece 2. Kez verdğimde saat değişti o da rahatsızlanmıştım serum takılması için erken gittim. Acaba akşam 4 te verseydim 180 civarı çıkar mıydı diye düşünüyorum.
Doktoruma sorduğumda saat önemli değil aynı yer olması önemli artış istenilen gibi olmamış dedi iki katı bekleniyor. Burda da bir çok kişi de denk geldim% 60 lık artış yeterli oluyormuş. Kafam çok karıştı. 5 mart çarşamba günü vajinal ultrasondan bakıldı herşeyim temiz rahimde kalınlaşma var güzel dedi. Dış gebelik riskini de düşünüyordu doktorum o konuda rahatlayabiliriz dedi rahim kalınlaşmaz mış öyle bir durumda . İnanın bende çok rahatladım .Salı günü tekrar gideceğim kese için. İnşallah hayırlı güzel sağlıklı sonuçlar alırım. Beta için kan vermiyorum artık sizlerin bu konu hakkında düşüncelerni çok merk ediyorum 🙏🏼🥹
27 şubat saat 4 ‘te 91.25
01 mart saat 10 ‘da 133
03 mart saat 10 ‘da 223
05 mart saat 10 ‘da 388