snybzkrt Kızlar bebeğimin göbeği 9.gün düştü şimdi 16 günlük göbeği böyle zıbınına biraz kuru kan değiyor bu görüntü normal mi
babyUras_ snybzkrt kanama varsa K vitamini ignesi yapiyolar birde yakıyolar . Yakiyolar dediğim ise cubukla oraya merhem gibi bişey sürüyo . İlk oğlumunda bu şekilde olmuştu .
Buse1811 snybzkrt kızımınki de böyle olmuştu hatta üstte ufacık kurumayan yer vardı kanıyordu sürtünce dr batikon sür açık bırak kapanmasın orası tamamen kurusun dedi 1-1,5 hafta öyle durdu kabuklaşıp döküldü düzeldi sonra da zaten