Gonal f basladi bu ay doktorum femara ile ilk defa iğneyi yaptırıyorum sabah aksam fark etmez demisti doktor simdi bi arkadasim da kullanıyor onun doktoru aksam daha etkili olur demiş ama ben sabah yaptirdim doktor fark etmez hergun aynı saatte olsun demisri sadece sizce fark edermi kullanan oldumu aranizda