Eceeeeemmm 35+5 haftalık hamileyim pelvis bölgemden dünden beri ağrı var bıçak saplanır gibi yürürken oturup kalkarken zorlanıyorum
1kizanneadayi Eceeeeemmm hamileliğim son haftasındayım, 32.haftada bebek doğum pozisyonu aldığından beridir altta ağrı batma oluyor. Geceleri dönmede zorluk, yürürken zorluk vs.
Eceeeeemmm 1kizanneadayi benimki de doğum pozisyonun da ondan mı oluyor acaba aynı şeyler bende de var bugün yürüyüş yaptım daha kötü oldum
1kizanneadayi Eceeeeemmm yürüyüş yaparken kasıktaki ağrı artıyordu sonra belime vuruyordu. Halsizlik çöküyor bayılacak gibi oluyordum. Şimdi son haftalardayım o kadar ağrı olmuyor ama 5 dkda bir çişim geliyor yine yürüyüş yapamıyorum 😄