MiranMomy Arkadaşlar 11 haftalık olduk ve cinsiyet konusunda doktor dahil ikiye bölündük. Ben gerçekten anlarım diyen yok mu????
Aysemmmcuk 11 hafta cinsiyet için doktorların kesin bisey söylemesi için erken bi hafta zaten normaldir 2 ye bölünmek ama bacak arası dolu erkek gibi kesin bilemem tabi sadece tahmin 🥰
MiranMomy Aysemmmcuk aslında bunu videomdan kırptım orada daha net görünüyor gibi doktorun tahmini de erkek gönlümüzden geçen de ❤️❤️🤲🏻
Visneli1so-s MiranMomy bacak arası sanki boş ya bilemiyorum erken olduğu içindir belki siz görüyor musunuz