bereninannesi__ ilk doğumumda ilk günden itibaren kullandım, yara falan hiç olmadı. Ama en önemlisi bebeğin tam kavrayacak şekilde emmesi. Eğer bebek yanlış pozisyonda emerse yara yapıyor. Ben ilk zamanlar her emzirme sonrası kendi sütümü azıcık sürüp gümüş kapakla kapatıyordum, üstümde de emzirme atleti oluyordu. Emzirme aralarında yıkayıp kurulayıp tekrar takıyordum.