Seyda1401 benim 6+3′te kahverengi akıntı geldi hastaneye gittim düşük kanaması değil dediler ertesi günü kanamam arttı bu sefer adet kanamaai gibi kırmızı geldi tekrar gittim yine düşük kanaması değil endişelenme dediler eve geldikten yarım saat sonra düşük yaptım bence sizde bir hastaneye gidin kanın miktarı rengi ne olursa olsun dikkate alınması lazım umarım düşük değildir