Cansu9134- Eso1es1es aynen yaptim canim. Silik cizgi cikti o yuzden sabah ilk idrarla yapacagim. Eger onda da cikaraa partesi kan vermeye giderim
Eso1es1es Cansu9134- silikse vardır bence benimde ilk yaptıgım öyleydi 2 gün sonra yaptıgımda netti insallah güzel haberlerine canım:)
Cansu9134- Eso1es1es amin insallah🙏 insallah bu sefer saglikla alirim kucagima. Allah herkese sağlıkli gebelik ve bebek nasip etsin🙏
Cansu9134- Eso1es1es evet yaptim test. Silik bir cizgi cikti:). Yarin regli gunun yarinda yapacagim bakalim. Sen yaptin mi?
Eso1es1es Cansu9134- güzel haberler alırsın insallah ben testimi atmıştım buraya baya silikti bakalım belirtiler de var aslında
Cansu9134- Eso1es1es belirtiler bende de var. Kasik ve bel agrisi, goguslerde hassasiyet. Ama insan endişeleniyor yine de
Eso1es1es Cansu9134- yok kan vermedim ilkinde erken ögrenmiştim onu beklemekte zor o yüzden. Belirtiler regl dede oldugu icin acıkcası direkt umut etmiyorum
Cansu9134- Eso1es1es sende benim gibisin. Bende bekliyorum. Ama bugun hatta az once sol kasigima regli ya da gez sanci gibi sanci girdi. Ilk gebeligimde boyle birsey yoktu. Anlamadim neden oyle oldugunu
Eso1es1es Cansu9134- benimde kasıklarım dün gece bayağı ağrıdı ama dediğim gibi belirtilerin hepsi regl önceside yasanıyor birde psikolojik olarak da yaşayabiliyoruz :)
Cansu9134- Eso1es1es evet yaptim. 8Marttan beri yaptigim testler hep ayni renkte. Bugun normalde regli olmam gerekiyor olmadim da