Yasemintayyar 5 çeyrek gibi su geldi sızıntı şeklinde ama benim hiç sancım yok sizce ne yapmalıyım hemen hastaneye gitmeli miyim yoksa sancımın gelmesini mi beklemeliyim
Ozge1008 Yasemintayyar suyun geldiyse Allah korusun enfeksiyon kapabilir bebek canım hastaneye gitmende fayda var
Bsra77 Çok bilgim yok ama hemen git bence gene de bi bakılsın kontrol altında ol burda hemen gidilmesi gerektiğini okumuştum