bkb35 Kızlar şehir hastanesine giden kadın doğumda iyi bir doktor var mı? Özelde takip eden bir doktorum var ama bir de devlette olsun istiyorum.
ayferkarasu bkb35 Yaşam Kemal Akpak instagram sayfasından bakabilirsin hastalarına karşı çok iyi çok tavsiye ediliyor henüz bi randevum olmadı 2 kere randevu aldım kendisi yerinde yoktu bu sefer inşallah denk gelirim😻
eilf150 ElifBD odasinda kendi oluyormu doktor yoksa asistanmimbide dogum yapsaniz doktor gircekmi mesai saat icerisinde olursa
ElifBD eilf150 ben sabah saatlerinde gidiyorum genelde odasında kendisi oluyor ve kendisi muayene ediyor. Doğumu şehir hastanesinde düşünmüyorum ama bildiğim kadarıyla acilden giriş yapılıyor ve orda ki nöbetçi doktor kim ise doğumu o gerçekleştiriyor