sevcnnn9 Ben sabahları içince 15 20 dk sonra kahvaltı yapıyorum ve emildiğini çok düşünmüyorum gece uyumadan önce içsem daha mantıklı değil mi siz nasıl alıyorsunuz demir ilacını
Donaldvetomris sevcnnn9 evet bende gece içiyorum eczacı o şekilde söylemişti yanında bir c vitamini ile destekliyorum emilimini artırıyormuş çünkü
Diana- Benim sabah aç karnına trioid ilacım var o yüzden bende gece yatarken alıyorum😊 mis gibi emilimi bozacak bir şey de yok o saatte
obli sevcnnn9 ilacı içtikten sonra 2 saat süt ürünü ve kafeinli ürünler tüketmemeniz lazım o nedenle gece içmeniz daha mantıklı.
dilaradoyan sevcnnn9 o kadar değil yarım bardak suyla içiyorsam göz kararı limon sıkıyorum bir iki sıkım. Öyle belli bir miktarı yok. O suyla içiyorum c vitaminiyle almak emilimi artırıyor demir için. Kızıma da demir ilaçlarını portakal suyuyla veririm örneğin