startown çok sevındım canım gözün aydın sağlıkla kavuştunuz en önemlisi o 🥰🥰 bu arada bende hint yağına başlayan biri olarak şunu söylemek istiyorum, suan 37 haftalığim 3 gün kadar sabah aksam hint yağı içtim, içtikten bir saat sonra o kadar şiddetli kasılmalar başlıyor ki sabah 6ye kadar uyutmadı beni düzenli 3 dk bir sancı girdi, tam doktora gidecekken birden kesildi sancı, 3. Günün sonunda bebeğim çok nadir kıpırdamaya başladı, ultrasonla baktığımızda derin uykuya geçtiğini gördük, büyük ihtimalle sancılardan çok yorulunca o da uykusuz kalmıştı benim gibi, hemen içmeyi bıraktım o gün sancılarım geri gitti tabi ama bebeğimin hareketleri normale döndü, yani doğum başlamadan ne yaparsan yap olmuyor, dikkatli kullanalim böyle şeyleri