Tugce03 Kızlar selam 9 haftalık hamileyim tansiyonum sürekli 10/6 9/6 buna bağlı çok halsizim aynı durumda olan varmı
Merve3545 Tugce03 benim de 8 5 9 6 normal diyorlar her defasında dr ölçüyor halsizliğin önüne geçemiyorum bende malesef
1sss Tugce03 Ben de böyleyim. Üstüne bir de hasta oldum hiçbir şey yiyip içemiyorum. Bi yere düşüp bayılmama ramak kaldı.
Tuceoz_3 Tugce03 O haftalar çok normal sürekli halsizlik uyku uyanmak istememe bişey yapmama yeterli beslenmeme derken düşüyor tansiyon. Bol bol dinlen yat uyu 😂
busraaa570 Tugce03 benim normal tansiyonum bu şekilde şu an 11+2 yim çok halsizim nabzım 60-70 arasında baş dönmesi oluyor çalışıyorum öğretmenim o kadar zor oluyor ki bazen zaten mide bulantısı sürekli devam ediyor arka fonda
Tugce03 Merve3545 ya bende öyleyim kalkıp yemek yapamıyorum o kadar halsizim ki ağlıyorum bazen oturup
Merve3545 Tugce03 ben üstüne çalışıyorum bir de :( düşün halimi 4 yaşında oğlum ile Allah tüm hamilelere yardım etsin çok zor
Gamzecebecii Tugce03 düşük tansiyondan korkma canım yüksek tansiyon tehlikeli 37+2 yim benim bile tansiyonum hâlâ 10/6 falan ve doktorum böyle iyi diyor hamileliğin başlarında halsizlik oluyor sürekli uyuma isteği falan bende de vardı başlarda ☺️☺️☺️
AnayimBenAna_ Tugce03 benimde genel olarak düşük çok çabuk halsizleşiyorum o yüzden normal zamanda oruç bile tutamıyorum. Sürekli bişeyler yiyeceksin tek çaresi o
Gamzecebecii Tugce03 normal uyuman bende hep uyuyordum kalkmaya bile halim yoktu ilk zamanlar sonra düzeldim 16 haftadan sonra şimdi yine sürekli uyuyorum 2 gündür 🤣🤣🤣
Aysenur_0046 Tugce03 benimki de hep 10/6 di gebeliğin başından beri şuan 28 haftaligim 11/7 12/7 vs oluyor arada doktorum tuzlu ayran iç diyordu düşük olduğu zaman diyordu
anneolmakneguzel_ Tugce03 birinci ve suan ikinci hep düşük, ara ara yorgun oluyorum ama cok sıkıntı değil. Diğer vitaminlerimi duzenli alıyorum
Angel19 Tugce03 benim de hep 10/6 çıkıyor bende çok halsizim suan 24 haftalık hamileyim pazartesi doktorumla görüşeceğim bu konuyu . Hayatımı etkiliyor oğlum var 5 yaşında kendime gelemiyorum ki ona bakayım