Esraykutt
Her girdiğimde sürekli giriş yapmak zorunda kalıyorum neden çıkış yapıyor
HalisEbruoban
Canım gırıs yaparken benı hatırlaya tıkla o zaman cıkmıyo bırdaha
Elzndgn
Beni hatırla Diye bir kutucuk var orayı seç cıkmaz cnm
Esraykutt
Aaa bilmiyordum deneyeyim onu sağolun :)