Sebastianbaci 😀kız ne bu stres ne bu kaygı kızınız 5 yaşındaymış tamda abla olacak yaş hatta geç bile kalmışsınız bana göre istemez misiniz kızınızın bir kardeşi olsun ileride birbirine destek olurlar hem , kardeş gerçekten önemli bir şey biz her zaman genç dinç kalmayacağız maalesef, benim kızım 3 yaşında bir yıldır kardeş istiyorduk şu an 30. Haftaya giriş yapacağız kızıma arkadaş geleceği için çok mutluyum 🙂 hem kardeş hem arkadaş 🥰sizde kendinizi boşuna üzmeyin Rabbim vermişse vardır bir bildiği