Kızlar merhaba bundan 1 ay önce de yaşadığım bir kalp çarpıntım var kalbim kasılıyor sanki bit anda kalbim duracak nefes alamayacam gibi hissediyorum. 1 ay önce olduğunda da acile gidip ekg çektirip kan vermiştim ikisi de temiz çıktı,bugün yine acilde ekg çekilip kan verdim yine temiz çıktı ama ekg de bakılan kalp ritmi mi acaba tam hatırlamıyorum 96 çıktı sınır 80 veya 100 olması gerek diye biliyorum. Eğer kalp ritim bozukluğu olsaydı çıkar mıydı veya bu durumu yaşayıp farklı sonuç alan biri var mı aranızda?