Sren1289 Aysenur26_ doktor yorumlasın canım burada kimse yorum yapamaz o en iyisini bilir sana söyler içini ferah tut
Evrim-96 Bu sonuçları ben bir tek doktor veriyor diye bildiğim için öyle sordum kendim de bugün sonucumu aldım normal dedi doktorum korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz bu %80lik payla çıkan sonuç beklerken kendinizi üzmeyin lütfen