Sahraer34
peaceandlove
Bnmde 40+5 bugun normal DE yatis yapıp suni sanci verecekti ama geç döllenme olduğu için ultrason ve son adet tarihi uyusmadi oyüzden pazar günü 41+0 olacak pazar günü gel yatis yapalım suni ile doğurtalim dedi 1.5 santim açılma var
Daha günü var ki pazar uygun gördüler vardır doktorların bi bilgisi :))
Ama ne yalan söyleyim aşırı korkuyorum tedirginim kendimi sanki hazır hissetmiyorum suni sancıya kendi sancım olsa en azından ani gelişti derim ayy bilmiyorum bugun veya yarın kendi rızasıyla gelse keşke :))