Merhaba güzel anne, bende taze anne olacağım inşaallah araştırmlarim neticesinde 😄 bolcaya onbeş kadar sıfır kol yarım kol uzun kol 0-3, 3-6 ay zıbın aldım 5 hastane seti gibi takım aldım bir kaç tulum aldım 0-3 ay yaz bebeği olacak benim ki bı kaç pijama aldım zibinlarin altına giydirmek için muslin aldım hem ince hem dört katlı olanlardan ağız mendili aldım bunların çoğunu e bebek subat indirimden aldım uyguna geldi baya gerisini internetten aldım