dumancagla park yatak joie kullandım çok memnun kaldım çocuğum 4 yaşa gelesiye kadar hep bizimleydi sapasağlam, ikimci çocuğumda da kullanacağım hatta içine yeni yatak alıp.
Bebek arabası ilk çocuğumda Stokke kullandım. Çok sağlamdı kesinlikle, kumda bile sürdüm taş gibiydi hiç sıkıntı çıkarmadı ve ikinci elden çok kolay sattım. Ama ağırdı, tek elle açılıp kapanmıyordu ve bagajda baya yer kaplıyordu.
Bu sefer mamas papasın occario modelini aldım, daha kolay kapanıp daha az yer kaplıyor, bakalım henüz çok kullanmadım ama manevralaro fln gayet iyi gibi.