Benim de hamileliğimin ilk aylarında vardı hatta epey sancı yapıyordudoktor bana neredeyse mesanen kadar kistin var bu çok tehlikeli bir durum dedi hatta jineonkolojiye bile gönderdi beni emar da çektiler MR’da kiste küçülme olduğu saptandı sonradan bize bir sorun çıkarmadı