Elome Adetime daha var kasık ve bel ağrımdan şüphelenip test yaptım iki çizgi gördüm akşamı kan vermeye gittim 0.312 çıktı negatif ama yükselir mi acaba genelde 0.1 çıkar bende bazılarında 0.100 gördüm ama 0.312 olunca adetime de daha var
halitefe Elome büyük ihtimalle test yanlış çıkmış testte çift çizgi gördüğünüzde kandaki beta değerinin çoktan 5 i geçmiş olması lazımdı
Kelebekkkk34 Elome Canım 0.300 0.500 olması bişeyi değiştirmiyor ben 2.0de gördüm ama yükselmedi 5.0 ten sonrası önemli malesef ki o yüzden gecikmeyi bekle ya da adet gününde kan ver daha iyi sonuç alırsın ♥️
Elome halitefe olabilir bilmiyorum önceki gebeliğimi öğrendiğim testle yaptım akşamda sabahta iki çizgi çıktı