Bugün o gündü ve başardımmm 🥳 26. haftadayım test konusunda çok geriliyordum yaptırma diyen çok oldu, içilen şekerli su kötü kusarsın vs diyenler oldu kafamı çok karıştırdılar ama doktorum zararsız bir test yaptırmanı öneririm demişti. Hamile bir arkadaşımda da normalde şekerle sorunu yokken gebelik şekeri çıkmıştı diyete başladı bu sebeple, risk almak istemedim ne olacak bir saat aç bekleyeceğim diye düşünerek gittim. Doktor 75 mllik yaptırmamı önerdi ve testin iki saat beklemeli olduğunu öğrendim 🥲 Suyun tadı çok kötü değildi dayanılmayacak bir şey yoktu sadece 3 kere kan vermek beni yordu bir yerden sonra damar bulamamalar başladı sadece hemşirenin iğneyle kolumda yaptığı dans midemi bulandırdı kdckskvmv sonucu da temiz çıktı çok şükür içim rahatladı yaptırmasam acaba şekerim var mı diye düşünüp duracaktım (oğluşum sürekli tatlı aşertiyor) yaptırdım kurtuldum