Deleted33000 Kızlar malum ramazan ayındayız çoğumuzun sofrasinda olan hurma günde bir iki yiyorum ama çok yemek istiyorum burda okumuştum açılma yapıyor diye kimi de diyor bebeğe faydalı ama bir iki tane kesmiyor beni sizler ne kadar yiyorsunuz?
Elifimsib Deleted33000 ben de çok merak edip doktora sormuştum😂 oturup bi paketi bi anda bitirmediğin sürece etki etmez günde üç dört tane yiyebilirsin dedi hamileliğimin başından beri tüketiyorum günde iki üç tane oluyor genelde ama yinede aşırıya kaçmamaya çalışıyorum. Geçenlerde bi doktorun videosunu daha görmüştüm o da aynı şekilde günde birkaç tane yenebilir diyordu. Son zamanlarda açılma olsun diye heralde oturur bi paketi yerim 😂
Deleted33000 monica50 ben iki de fazla yiyemiyorum korkuyorum açıkçası ama canımda çekiyor kesmiyor beni
Hizliveofkeli Deleted33000 açılacağı varsa tetikliyor bence. Ben tüm tuşlara bastım üstüne vajinal fitil verdiler sancılarım 100e vurdu ama zırh gibiydi açılmadı.
Deleted33000 Elifimsib ozaman bende doğuma yakın bı paket yiyebilirim içimde kalmasın bari şimdilik az yiyim zaten erken doğum riskim var 🤣🤣🤣
Hizliveofkeli Deleted33000 evet zor oldu ama sütüm hemen geldi. sancının da öyle bir artısı var. Yani boşa çekmiş gibi hissetmiyorum doğar doğmaz bebeğimi besledim diye avunuyorum.
Deleted33000 Hizliveofkeli iyi bari canım ya sütün hemen gelmesi benim kızımda suni sancı aldım sütüm hemen gelmedi çok az mış ben geliyor sandım meğer kızım o gece diymamia az daha sarılık olacakti eve gelip duş aldıktan sonra gelmişti sütüm bakalım bunda nasıl olacak