Esssssin @Sevdam74 ikili tarama da kız dedikleri bebeğim erkekmiş başından beri siz erkek dediniz teşekkürler
eylulll01 Esssssin siz ikili testte mi öğrendiniz acaba bende pazartesi sonuçları almaya gideceğim merak ediyorum
Burnosunn_annesi Esssssin hayırlı olsun canm bende erkek hissetmiştim görünce haftası küçüktü o zaman🥰🥲🥲
Esssssin eylulll01 önce ikili testte kız gördüm dedi doktor 15 haftaligim erkek dedi. Bence acele edip sormayın hiç burda da çok değişen gördüm.
eylulll01 Esssssin teşekkür ediyorum sağlıkla gelsin inşallah benimde bir oğlum var hep sağlıklı olmasını istiyorum ama hep içimden kız geçiyor 🌸 Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıkla
hraserp Esssssin merhaba canım bana da ikili taramada muhtemelen kız dedi kendi doktoruma 3 gün sonra gittim de bacak arasının açık olduğunu %90 erkek olduğunu söyledi yine de o doktor kız dediği için haftya tekrargel netleştirelim dedi sence değişir mi💙💙
Esssssin eylulll01 insallah şu an bende plesenta previa oldum sürekli yatmak zorundayım. Kanamayla hastaneye gittik oğlumun olucagini öğrendim 🥹
agacall Sevdam74 Bana da bakar mısınız:) doktor 5-6 haftalık dedi ama kağıtta 7 haftalık yazıyor anlayamadım https://hizliresim.com/1zt67fz
Sevdanurr4 Sevdam74 banada bakarmısın canım birisi 6 haftalık diğeri 10 haftalık şuan 17 olduk daha cinsiyeti söylemediler çok merak ediyorum 😒😄