Rukiye1 30.haftamdayım 2 gündür karnımda batma şeklinde ağrılar oluyor. Benim gibi olan arkadaşlar var mı ?
Mrvada Gobek deligim ozellikle benimde çok acıyor.igne batar gibi oluyor hatta bazen yirtilicak gibi hissediyorum.en son doktora sorduğumda karın genişlediği için normal demişti :(