Nur1126 Kfse bende 21 hafta bitince hisseyim üstelik ikn ci gebelik detaylida ogrendim ki pilesanta ondeymis o dan geç hissetmisim
sedamusa Kfse ilk gebeliğim bende 21. haftada hissettim plesenta önde olduğu için. Şuan 25+5 hala sürekli hissetmiyorum ara ara 🥰
Kfse Nur1126 bende pazartesi detaylıya gireceğim hem çok heyecanlıyım hemde ne bileyim 🥹 sizin nasıl geçti
Ceren1996 Nur1126 evet benmde plasanta ondeymis o yüzden fazla hissetmiyomusm ama ilerleyen zamanlarda daha çok hissedermisim yukarı çıkarmış bende 22+5 haftalık hamileyim.
Nur1126 Kfse çok şükür iyi geçti bizim çok şükür ilk cocugumda kötü şeyler duymustum bunda da duyarım diye korktum ama hamdolsun iyi sağlıklı dedi
psymom Bende 19 da hissettim burada daha erken hissedenleri okuyup canımı sıkıyordum ama hiç öyle düşünmeyin kişiden kişiye değişiyor 13te de hisseden var 23te de🌸
Azraa33 Diğer iki gebeliğinmde 23.24’haftadan sonra hissederdim bu Gebelmde 17’den sonra hissetmeye başladım herkes de farklı kafaya fazla takmamak gerek