baby2019 Yilmayse 12-den sonra bitecektir bende de öyle oldu 15+6 olduk ara sıra oluyor ama yemek yemeğe başladım
esractn Yilmayse 14üncu haftamda tamamen geçti benim canim. Çok şiddetliydi hic geçicek sanıyodum 7 günde hastanede yattım hatta ama bi anda kesildi tamamen.
Miniminicikkk baby2019 13+3 üm hala devam hala yemek yiyemiyorum bende 12 de bitecek ümidiyle bekledim ama hala aynı 😢
baby2019 Miniminicikkk canım bende 2haftadır yemeğe başladım ama yine herşey istemiyo canım.su bile içemiyordum çok şiddetliydi kusmayla .merak etme en kisa zamanda keçecekdir
Tansuuuu 14+1'im bende hamiş anneler felaket bir şiddetli durumundayım ilk günden itibaren hala aynı günde 4 kere istifra ediyorum bide hiç zorlama yok direk yemek hiç yiyemiyorum.s umarım geçer biran önce