tecrubeliiannee Anlayamıyorum karnım sertleşiyor karnıma ağrı giriyor ama tekme acısı mı gerçekten kasılma mi anlayamiyorum
Nidaveuras tecrubeliiannee nasıl oldunuz ? Geçti mi kasılmalarınız ya da sordunuz mu doktora benimde öyle gaz mı kasılma mı anlamıyorum
Zg6641 tecrubeliiannee benimde öyle oluyor akşam az yiyip yarım saat yürüyüş iyi geliyor. Hatta ben pelvik ağrısından bacağımı kaldıramıyorum. Birde gazda olabilir oda o şekil ağrı yapıyor.
tecrubeliiannee Nidaveuras doktora söyledim hatta nst ye sormasını bekledim ama.rahim ağzı uzunluğun iyi deyip idrar istedi idrar temiz çıktı hala da ağrılarım devam ediyor
History5 tecrubeliiannee Gaz olabilir mi geçen hafta yaşadım bende korktum ama doktor gaz dedi gebelikte çok sık rastlanırmış
tecrubeliiannee History5 yok gaz değil regl ağrısı gibi oluyor geceleri tutuyor genelde gündüz de oluyor ama gece daha sık
Zg6641 tecrubeliiannee anlıyorum benimde öyle eğer rahim ağzı uzunluğu iyi ve ultrasonda herşey yolundaysa, doktor bana yürüyüş yapmadığın için oluyor dedi.
tecrubeliiannee Zg6641 anladım evde bir tane daha olduğu için yürüyüş yapmaya pek fırsatım olmuyor ancak eve yatıyorum valla hayırlısıyla bi dogursam