Gece uyumadan önce ve uyandığımda 3-4 gün sonra regl olacakmışım gibi bi ağrı var karnım ve belimde. Arada da bebek hareket ediyo içeride bişey sıkışıyo gibi hissediyorum. Ağrı ve bunları hissediyorum. 26 Haftadayım. Akıntı kan vs yok. Kasılma nasıl oluyo bilmediğim için bu kasılma mı başka bişey mi anlayamıyorum normal mi bu