Merhaba 38+6 günlük gebeyim, üç gün önce nişanım geldi, dün kontrole gittim bir parmak açılma var dedi doktor eve gönderdi, alttan açıklık muayenesi sonrası kahverengi lekelenme de oluyor dünden beri, sabah 7 den beri de 10 saat olacak neredeyse 10-15 dakika arasında değişen belden dayanabildiğim sancılar gelip gidiyor, suyum gelmediği, dakikalar düşmediği ve sancılara dayanabildiğim için hastaneye gitmedim, sizce açılmam mı oluyordur ? İlk gebeliğim olduğu için ne yapacağımı da bilmiyorum