Ben meriç kabakçıya gttim bi kaç sefer gayet tatlı ve kafa bi doktortu asistanıydı doktormuydu bilmiyorum ama iyiydi tavsiye ederim gerçi kime giderseniz gidin doğum anında normal olacaksa doğumu nöbetçi olan doktor yaptırıyor zaten devlet hastanelerinde